Pravilno dihanje je prvi korak v obvladovanju stresa in napetosti, pomaga bistriti um, ter zdravi telo in duha

Dihanje je osnovna potreba življenja, ki ga večina ljudi dojema kot samoumevno. Z dihanjem pridobimo kisik in izločimo ogljikov dioksid, kot strup. Največja težava vedno več ljudi je plitko dihanje, ki zmanjša pretok plinov v telo in iz telesa, kar nam posledično otežuje obvladovanje stresa.

Nepravilno dihanje lahko traja leta in leta, predno se pojavijo simptomi, ki nam povejo, da nepravilno dihamo. Tej simptomi so tesnoba, napad panike, depresija, mišična napetosti, glavobol in utrujenost.

Zavedanje dihanja lahko okrepi naše telo, saj z dihalnimi vajami bistrimo um, krepimo pljuča, v telo dovajamo zadostno količino kisika, ki ga potrebuje telo za normalno delovanje. Hkrati s pravilnim dihanjem preprečujemo telesu, da ustvari okolje v katerem ima rak pogoje za razvoj.

Pravilno dihanje za bolše zdravje – dihalne vaje

Izmenično dihanje 4 + 4 + 8

Sedite vzravnano, lahko tudi stojite ali ležite, vendar naj bo telo vedno izravnano (če telo ni zravnano rebra pritiskajo na pljuča in težko pravilno dihamo). Prav tako naj bo izravnana glava. V ležečem položaju pazite, da z roko ne pritiskate na pluča. Položaj za dihalne vaje naj bo udoben. Sprostite ramena in mirno dihajte. Dihajte tako da, poskusite vdihniti skozi nos in počasi izdihnite skozi našobljena usta, podobno kot bi želeli žvižgati. Vajo ponovite 3x na dan. Če pričnete med dihanjem kašljati oz. vas draži na kašelj, vaje prekinite, se odpočite, spite nekaj vode in nadaljujte kasneje.

Vdih  4

Z prstom si zaprite desno nosnico in vdihnite skozi levo nosnico. Vdih naj traja 4 enote in ga počasi podaljšujte.

Zadržanje vdiha  4

S prsti zaprite obe nosnici za približno 4 enote.

Izdih  8

Odprite nosnici in izdihnite skozi usta z našobljenimi ustnicami, kot bi želeli zažvižgati. Izdih naj bo počasen in naj tzraja približno 8 enot. Zaprite levo nosnico in vdihnite skozi desno. Postopek ponavljajte glede na vaše zmožnosti. Pričnete lahko s 5 minutno vadbo 3x na dan in jo počasi podaljšujte do 20 minut (3x na dan).

začetniki lahko poskusijo z

3 + 2 + 6

Razmerje 3 + 2 + 6 je primeren tudi za bolnike z oteženim dihanjem (dispnejo).

Cilj vaje je 20 minut dihalnih vaj 3x na dan

S tem bomo preprečili nastajanje okolja v katerem se lahko razvije rak, zmanjšali možnost glavobolov, napetosti, razdražljivosti, mišične napetosti, stresa in napadov panike. Vaje bodo spodbudile sposobnost koncentracije in pomagale najti notranji mir in moč. Med vajami boste takoj opazili tudi sproščujoč učinek na telo, več energije, manj zaspanosti… Z pravilnim dihanjem se iz telesa izločajo nevarni strupi (toksini) oz. plini.

Best Club Hits – House Mix 2013 IBIZA CLUB PARTY @ HD

Za lažjo orientacijo pri dihanju smo polek navodil za dihanje delili tudi 20 minutni mix House glasbe (mešanica Oldies Goldies Housa), ki vam bo služila kot orientacija za čas, ki ste ga porabili za dihalne vaje.

1 Komentar

Napišite svoje mnenje